Armored Warfare
Armored Warfare to darmowa MMO, w której w gorących bitwach pancernych online walczysz z milionami graczy na całym świecie. Mając do swej dyspozycji niepowstrzymaną siłę najpotężniejszych pojazdów pancernych na świecie, ruszaj na pole bitwy i zawalcz z ponad setką groźnych maszyn.
Mając do swej dyspozycji niepowstrzymaną siłę najpotężniejszych pojazdów pancernych na świecie, ruszaj na pole bitwy i zawalcz z ponad 100 groźnymi maszynami. Bierz udział w dzikich walkach czołgów PvP, wykonuj misje spotkaniowe i podbijaj globalne teatry wojenne, w tym palące pustynie Afryki, góry Chin, rosyjską tundrę i zalane neonowym światłem miejskie dżungle.
Uzbrój się we współczesne wojskowe potwory na czele z takimi kultowymi czołgami, jak Abrams, Armata, Centauro, Challenger, Leopard i wiele więcej! Wykorzystaj najnowocześniejszą technologię, aby wysadzić wrogów w powietrze i upajaj się mocą, gdy zdominujesz pole bitwy!