Pakiet ognistego demona Assassin's Creed Mirage
Przyzywaj z zaświatów diabelskie potwory i za pomocą płonącej broni wydzieraj dusze z ciał swoich wrogów.
Odzienie ognistego demona: podpala cel po udanym skrytobójstwie i spala jego ciało.
Pazur demona: podpalający broń diabelski pazur opisany niegdyś w pradawnych tomach.