Assassin's Creed Mirage – pakiet ulepszeń mistrza asasynów 1
Ten pakiet ulepszeń stanowi świetny wybór, jeśli posiadasz Edycję Standard Assassin's Creed Mirage. Zawiera sześć pakietów: pakiet deluxe, pakiet pioruna, pakiet dżinna, pakiet ognistego demona, pakiet mistrza asasynów i pakiet strażniczy. W zestawie także cyfrowy artbook oraz wybrana ścieżka dźwiękowa z gry.