Assassin's Creed: Odyssey
Wykuj własną odyseję w świecie stojącym na krawędzi chaosu i zostań legendarnym spartańskim bohaterem, walczącym po drodze z mitycznymi stworzeniami. Ruszaj do epickich starć pomiędzy Spartą a Atenami, z bitwami 150 na 150 wojowników.