Assassin's Creed Unity
Graj jako Arno, całkiem nowy rodzaj asasyna, bardziej zabójczy niż jego przodkowie. Zlikwiduj ofiary różnymi rodzajami nowego uzbrojenia, takiego jak upiorne ostrze, ukryte ostrze z opcją kuszy.
Rewolucja Francuska zmienia niegdyś wspaniałe miasto w miejsce ogarnięte terrorem i chaosem. Odwiedź oszałamiający otwarty świat całego miasta i patrz, jak dzieje się historia. Przeżyj kluczowe wydarzenia, od szturmu Bastylii po egzekucję króla Ludwika XVI. Los Francji jest kształtowany na ulicach miasta, znajdującego się na skraju transformacji.
Karty graficzne obsługiwane w momencie wydania: NVIDIA GeForce GTX 680 lub lepsza, seria GeForce GTX 700; AMD Radeon HD7970 lub lepsza, seria Radeon R9 200. Uwaga: wersje laptopowe tych kart mogą działać, ale NIE są oficjalnie obsługiwane.