Assassin's Creed Valhalla
Wciel się w Eivor, potężną wikińską najeźdźczynię, i poprowadź swój klan. Zaawansowana mechanika RPG pozwala ci wpływać na otaczający świat. Każdy dokonywany wybór – od sojuszy politycznych oraz strategii bitewnych po dialogi i postępy wyposażenia – pozwoli ci torować sobie drogę ku chwale!