Atomicrops: Reap What You Crow
Reap What You Crow to powrót Twojej ciężkiej pracy z Atomicrops! To również odpowiedź na jedno z najstarszych pytań świata: „Jak człowiek-wrona wyglądałby na koniu z gigantyczną kosą?”
Nowa postać: Oregacrow – Nowy nabytek na farmie, z garami do gotowania w dłoniach. Oregacrow ma szczególny sposób odżywania – wszystkie nasiona zmieniają się w kukurydzę lub róże. Zbieraj duże plony, żeby otrzymywać nasiona na coraz wyższym poziomie, i wypełniaj gary, żeby dostać wyjątkowe ulepszenia!
Nowa, wyjątkowa roślina: Oregano – Zamienia sercowe buraki podczas jedzenia. Wypełnij gary Oregacrow konkretnymi zbożami, żeby dostać dodatkowe ulepszenia.
Nowa broń: Kosa (Scythe) – Idealna dla tych, którzy chcą wykosić zboże LUB przeciwników. To pierwsza i jedyna broń do walki wręcz, która umożliwia mnóstwo przydatnych rolniczych i bitewnych modyfikacji. Czy wspominaliśmy, że kosa obejmuje również konia przy skorzystaniu z ulepszenia?
Nowa broń: Leech Gun (Pistolet na pijawki) – Zdarzyło Ci się kiedyś zastanawiać, jak wyglądałaby pijawka (albo dwie) wystrzelona jak pocisk? Oto odpowiedź. Ohyda.