Batora: Lost Haven
Batora: Lost Haven to izometryczna przygodowa gra akcji z fabułą kształtowaną przez decyzje, elementami RPG i wyjątkowym systemem dualizmu, który wpływa na walkę, fabułę, dialogi, zagadki i zakończenia, które sprawią, że zakwestionujesz znaczenie poświęcenia.
W Batora: Lost Haven przemierzysz liczne obce planety o wyjątkowych właściwościach i poznasz galaktykę, w której kwestia moralności nie jest czarno-biała, a dobro i zło dzieli bezlitośnie cienka granica. Posiądź wyjątkowe zdolności i opanuj do perfekcji style walki, by pokonać potężnych przeciwników, rozwiązać złożone łamigłówki i sprostać zadaniom zlecanym przez interesujących, zamieszkujących te planety obcych. Każda podjęta decyzja wpłynie na kierunek przygody i na sposób realizacji ostatecznej misji: odbudowy Utraconej Przystani.
Utrata całej rodziny nauczyła Avril, jak przetrwać. Nie wyobrażała sobie tego, co czeka ją w przyszłości. By wypełnić swoje przeznaczenie musi przemierzyć wszechświat, odkrywając pradawne sekrety i podejmując decyzje, które odmienią jej życie.
Ujarzmij dwoiste moce Słońca i Księżyca wraz z mocami umysłu i ciała w szaleńczych walkach z zabójczymi wrogami i nieziemskimi przeciwnikami.