Battlefield V Edycja Kompletna
Zdominuj największą w historii, otoczoną śmiercionośnym kręgiem płomieni mapę w Battlefield, korzystając przy tym z niesamowitego wyboru broni i pojazdów bojowych. Zbieraj przedmioty, walcz i przetrwaj, aby Twoja drużyna przetrwała dłużej, niż wrogowie.
Battlefield wraca do swoich korzeni. Walcz w nieoczekiwanych, ale kluczowych dla wojny operacjach.
Poprowadź swoją kompanię w trybie wieloosobowym, ciesząc się nowościami takimi jak niezwykle złożony tryb Wielkie Operacje. Graj w klasycznych trybach, takich jak Podbój, albo współpracuj ze znajomymi w kooperacyjnym trybie Siły połączone.
Zagraj w jednoosobowy tryb Opowieści wojenne i doświadcz ludzkich dramatów w obliczu globalnego konfliktu zbrojnego. Szusuj po norweskich górach, walcząc o przejęcie kontroli nad liniami dostaw broni nuklearnej, dołącz do walk na froncie z francuskimi oddziałami kolonialnymi albo przejdź za linie wroga w Afryce Północnej, aby siać zamieszanie wraz ze zgrają wyznaczonych do tej misji wyrzutków.