Bee Simulator
Ul budzi się, gdy pierwsze promienie słońca wyłaniają się zza horyzontu. Czas przetestować skrzydła, otrzymać rozkazy od Królowej i rozpocząć pierwszą misję. A to dopiero początek Twoich przygód. Ludzie chcą ściąć drzewo z ulem, więc Twój los – i los całego roju – spoczywa na Twoich małych barkach!