Warhammer 40,000: Boltgun
Załaduj swojego Boltera i ruszaj do boju! Poznaj doskonałe połączenie Warhammera 40,000, klasycznej, szalonej rozgrywki FPS i stylowej oprawy graficznej rodem z najlepszych strzelanek retro z lat 90.
Wciel się w zaprawionego w bojach Kosmicznego Marine, który wyrusza na niebezpieczną misję przez galaktykę, aby walczyć z Kosmicznymi Marines i demonami Chaosu.
W chwalebnym stylu wybuchowej strzelanki, skorzystaj z niesamowitego arsenału Kosmicznego Marine, przebijając się przez eksplozję sprite'ów, pikseli i krwi. Biegaj, skacz i szarżuj przez ogromne poziomy, aby strzelać, niszczyć i kroić najgorszych heretyków w całej galaktyce!