Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition
Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition to najlepszy sposób na pełne doświadczenie hołdu oddanego strzelankom retro w świecie Warhammer 40 000. Pakiet zawiera podstawową wersję gry oraz dodatek Forges of Corruption DLC.
Załaduj boltguna i rzuć się w wir walki! Zapoznaj się z idealną mieszanką świata Warhammer 40 000 – klasycznej, dynamicznej strzelanki – oraz grafiki stylizowanej na twoje ulubione gry z lat 90.
Wciel się w zaprawionego w bojach kosmicznego marine wysłanego w zakątek galaktyki na groźną misję i walcz ze zdrajcami oraz demonami Chaosu.