Cat Quest II
Oto RPG akcji w otwartym świecie fantasy kotów i psów. Cat Quest II pozwala wam grać solo lub ze znajomym jako kot i pies! Zaliczajcie zadania w świecie pełnym magii, pokonujcie potwory i zbierajcie łupy w kociej przygodzie, jakiej jeszcze nie było!
W czasach ciągłej wojny pomiędzy kotami z Felingardu a nacierającymi psami z Cesarstwa Lupus, Cat Quest II przedstawia opowieść o dwóch królach, którzy muszą współpracować wbrew swej woli. Wspólnie ruszają na wyprawę, podczas której będą musieli odzyskać swoje trony.
Po sukcesie docenionego Cat Quest producenci z Gentlebros powracają do świata Felingardu i rozbudowują oryginał o jeszcze bardziej wybuchowe zaklęcia, rozszerzone opcje uzbrojenia, ekscytującą nową opcję zmiany postaci oraz lokalny tryb współpracy!