Check Inn
Będziesz tworzyć swoją działalność hotelarską od zera, z najtańszym hotelem w dziczy. Powiększ sieć hoteli na nowe miasta, kupuj tereny pod budowę i poprawiaj ogólne parametry.
Goście nie chcą wynająć byle miejsca – potrzebują hotelu o odpowiedniej ilości gwiazdek i pokoju dostosowanego do ich potrzeb. I nie będą czekać wiecznie: ich cierpliwość jest ograniczona! Spróbuj usłużyć każdemu po kolei, aby zarobić jak najwięcej i powiększyć swoją sieć hoteli.
Kupuj i ulepszaj windy
Hotel szybko rośnie w górę, więc należałoby zbudować windy, aby pozwolić gościom dostać się do ich pokoju na odpowiednim poziomie. Monitoruj stan wind, modernizuj je i kupuj nowe, aby w pełni pokryć rosnące potrzeby.
Unikalne poziomy
W Montrealu pogoda jest chłodna i śnieżna – musisz zaizolować pokoje hotelu, aby Twoi goście nie zamarzli, gdy temperatura na zewnątrz zmieni się.
Check Inn to pozornie prosta, ale interesująca gra, która pozwoli ci zagłębić się w fascynujący świat działalności hotelarskiej.