Cthulhu: Books of Ancients
Cthulhu: Books of Ancients to pierwszoosobowy horror, w którym wcielamy się w detektywa poszukującego zaginionej szóstki dzieci. Tajemnicza notatka podrzucona w drzwiach przez nieznanego informatora prowadzi nas do biblioteki Uniwersytetu Miskatonic, gdzie znajdują się wskazówki do rozwiązania zagadki.