Cubin
Cubin to platformowa gra logiczna z perspektywą pierwszej osoby, która pozwala graczowi zanurzyć się w doświadczeniu LGA. Podczas swojej podróży spotkasz Alice, która pomoże Ci i poprowadzi Cię przez doświadczenie. Weź kostkę grawitacyjną i wejdź w interakcję z centrum kontroli, aby wykonać zadanie i przejść do nowego, coraz bardziej złożonego eksperymentu.