Cyberpunk 2077: Widmo wolności
Widmo wolności to nowa przygoda w Cyberpunku 2077 w klimacie szpiegowskiego thrillera. Wciel się w V, cyberpunka do wynajęcia, i razem z tajnym agentem Solomonem Reedem zanurz się w zawiłą intrygę szpiegowską sięgającą najwyższych kręgów władzy.