Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
Cyberpunk 2077 to pełen akcji RPG z otwartym światem. Wciel się w V, cyberpunka do wynajęcia, i dotrzyj na sam szczyt Night City, megalopolis rządzonym przez obsesyjną pogoń za władzą, sławą i przerabianiem własnego ciała. Tutaj rodzą się legendy. Jaka będzie twoja?