Death in the Water 2
Unikaj i przebijaj się przez roje przerażających morskich stworzeń kontrolowanych przez Śmierć – gigantycznego Krakena zdolnego do manipulacji umysłem. Plądruj ukryte skarby, aby odblokować broń i ulepszenia. Każde nurkowanie odsłania nowy koszmar, gdy walczysz o przetrwanie.
Uważaj na wody, kryją one tajemnicze i przerażające zagrożenie. Śmierć, pradawny Kraken-lewiatan, prześladuje każdy twój ruch w tej pełnej napięcia podwodnej grze survival horror. Walcz o przetrwanie, używając potężnej broni i ulepszeń, eksplorując jednocześnie piękny, ale zdradliwy podwodny świat.
Death in the Water 2 łączy zapierającą dech w piersiach akcję strzelanki falowej z przerażającym horrorem i napięciem.
Eksploruj każde nurkowanie ostrożnie, odkrywając skarby i kolekcjonerskie przedmioty, dostosowując się do otoczenia.
Jesteśmy dwoma przyjaciółmi, Neilem (artystą) i Edwardem (koderem). Zaczęliśmy tworzyć gry jako hobby, gdy jeszcze byliśmy w szkole. Trzynaście lat temu porzuciliśmy codzienne prace i założyliśmy Lighthouse Games Studio, wydając wiele bestsellerowych gier, w tym Shark Attack Deathmatch, Comedy Night, Avatar Deathmatch i wiele innych.