DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH
Sam – z towarzyszami u boku – wyrusza w nową podróż, aby ocalić ludzkość przed zagładą. Dołącz do nich, gdy przemierzają świat, zmagając się z nieziemskimi wrogami, rozmaitymi przeszkodami i dręczącym ich pytaniem: jaka jest cena więzi?
Legendarny twórca gier, Hideo Kojima, przedstawia kolejną część swojego pełnego emocji, nieszablonowego dzieła. Aby przenieść tę grę na komputery PC, KOJIMA PRODUCTIONS podjęło współpracę z Nixxes Software i razem stworzyli ostateczną wersję gry, która na konsolach spotkała się z uznaniem krytyków.
W rozległym, otwartym świecie gry DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH niezliczone obszary ze zróżnicowanymi typami terenu i środowiska są ze sobą płynnie połączone, a zmiany pór dnia, warunków pogodowych i samej przyrody zapewniają Ci rozmaite widoki i wyzwania.
Na drodze do wykonania misji staną przed Samem rozmaite wyzwania. Staw czoła niebezpiecznym obszarom, przekradnij się bokiem albo omiń je szerokim łukiem. Zdecyduj, jak poradzisz sobie z dowolną sytuacją.
Jedenaście miesięcy po wydarzeniach z pierwszego DEATH STRANDING ponownie dołącz do Sama i jego towarzyszy podczas nowej podróży, aby ocalić ludzkość przed zagładą i odkryć odpowiedź na powracające pytanie: jaka jest cena więzi?
Dołącz do Sama w kolejnym rozdziale jego wędrówki, gdy próbuje połączyć Australię z siecią chiralną. Przemierzaj żyjące środowisko i doświadcz cyklu dnia i nocy, naturalnych katastrof, w tym trzęsień ziemi, burz piaskowych i pożarów lasów, a także opadu temporalnego – deszczu, który natychmiast postarza wszystko, czego dotknie.
Aby przeprawić się przez te niebezpieczne ziemie, musisz zbudować nowe typy infrastruktury, opanować obsługę specjalistycznego sprzętu i stawić czoła (lub wymknąć się) nadnaturalnym istotom przemierzającym podzielony świat.
Zmierz się z tajemniczymi Mechami, niewidzianymi wcześniej wynurzonymi i nowymi rodzajami bossów. Konfrontacja z tymi przeciwnikami popchnie Sama do granic możliwości. Przygotowując się do każdej wyprawy, otrzymasz możliwość wytwarzania broni, takich jak karabiny maszynowe, strzelby i granatniki, które pomogą Ci rozprawić się z wrogami. Dzięki ulepszeniom APAS Sam może zdobywać nowe umiejętności zwiększające jego szanse na przetrwanie, takie jak maksymalizacja szybkostrzelności broni lub cichsze poruszanie się, które ułatwi mu pozostanie w ukryciu.
Kultowy system Social Strand z DEATH STRANDING powraca do gry, aby zachęcać graczy z całego świata do asynchronicznego łączenia się. Twoje działania mogą wpływać na interakcje innych graczy z wirtualnym światem i odwrotnie. A zatem łączcie się, współpracujcie i wspierajcie swoich innych kurierów w ich wyprawach.
Przejmij kontrolę dzięki pełnej obsłudze myszy i klawiatury, dostosowanej do Twojego stylu gry. Spersonalizuj swoją rozgrywkę w jeszcze większym stopniu, przypisując własne skróty klawiszowe.