Deer & Boy
Uciekający z domu chłopiec spotyka jelonka w tej poetyckiej, filmowej grze przygodowej. Wraz z ich więzią rosną także ich umiejętności i emocjonalny ciężar ich podróży. Cisza bywa bardziej wymowna od słów.
Deer & Boy to fabularna, filmowa gra przygodowa, która opowiada historię bez słów, wyłącznie za pomocą przepięknej grafiki i emocjonalnej muzyki.
Każda chwila tej pozbawionej dialogów gry trafia prosto w serce. Dzięki temu gra jest dostępna dla każdego, niezależnie od wieku i pochodzenia.
Dzięki tylu warstwom znaczeń Deer & Boy jest idealną grą zarówno dla jednego gracza, jak i dla całej rodziny.