Destiny 2: Pakiet Poza Światłem
Odkryj liczne sekrety i skarby ukryte na zamarzniętym księżycu – Europie. Pakiet Poza Światłem zapewnia dostęp do ponad 15 egzotyków, nocnych szturmów „Lustrzana Droga” oraz „Poligon” oraz najazdu „Krypta z Głębokiego Kamienia”.
(Pakiet nie obejmuje kampanii Poza Światłem, która jest dostępna nieodpłatnie dla wszystkich graczy w Destiny 2).