Destiny 2: Pakiet na 30-lecie Bungie
Świętuj 30. rocznicę Bungie z nowym lochem, egzotyczną wyrzutnią rakiet Gjallarhorn, zestawem pancerza Ciernia oraz arsenałem broni, sprzętu i przedmiotów kosmetycznych inspirowanych przeszłością Bungie.
Egzotyczny Gjallarhorn powraca, a wraz z nim nowa broń, zestawy zdobień, emotki, Wróble, obudowy Ducha i więcej! Wypełnij swój ekwipunek nagrodami, które reprezentują 30 lat istnienia Bungie, legendarną społeczność i imprezę urodzinową, która może się odbyć tylko pośród gwiazd.