Detroit: Become Human
Detroit, rok 2038. W wyniku intensywnego rozwoju technologicznego na całym świecie rozpowszechniły się androidy. Mówią, poruszają się i zachowują jak ludzie, są jednak jedynie maszynami w służbie człowieka.
Stawisz czoło moralnym dylematom, decydując o życiu lub śmierci. Przed Tobą tysiące wyborów i kilkanaście możliwych zakończeń. Jaka przyszłość czeka Detroit i gatunek ludzki?