Discord Nitro
Ograniczona czasowo oferta, wyłącznie dla nowych subskrybentów Nitro. Subskrypcja zostanie odnowiona automatycznie za 9,99 USD miesięcznie, jeśli użytkownik jej nie anuluje. Więcej szczegółów znajdziesz w Nitro (Otwiera się w nowej zakładce).