DOOM 3
Marsjańska placówka badawcza Union Aerospace Corporation została zaatakowana przez demony. Jesteś jednym z nielicznych ocalałych i musisz wyruszyć do piekła i z powrotem, aby pokonać hordę demonów w tej grze FPS akcji i horroru, będącej nową wersją oryginalnego DOOM-a.
Stworzona przez studio id Software i wydana pierwotnie w 2004 roku gra DOOM 3 jest docenioną przez krytyków pierwszoosobową strzelanką akcji z elementami horroru, będącą nową wersją oryginalnego DOOM-a. W 2019 roku, z okazji obchodów 25-lecia DOOM-a, wydano tę ulepszoną wersję gry, dzięki której gracze mogą jeszcze łatwiej grać w oryginalny tytuł na współczesnych platformach.
Marsjańska placówka badawcza Union Aerospace Corporation (UAC) została zaatakowana przez potężną armię demonów, która zostawiła za sobą jedynie chaos i przerażenie. Jesteś jednym z nielicznych ocalałych i musisz wyruszyć do piekła i z powrotem, aby pokonać hordę demonów.
Zaloguj się przy pomocy swojego konta Slayers Club, aby otrzymać klasyczną czerwoną skórkę DOOM Marine oraz odpowiednią tabliczkę na imię do DOOM Eternal.