Escape from Tarkov: Arena
Escape from Tarkov: Arena łączy w sobie hardkorową mechanikę Escape from Tarkov i szybką rozgrywkę meczów sesyjnych, oferując graczom nowe spojrzenie na uniwersum Tarkowa.
„Miasto Tarkow ogarnięte jest chaosem. Podczas gdy korporacje i prywatne firmy militarne prowadzą wojnę na ulicach, tajemnicza grupa, Mistrzów Areny, prowadzona przez Refa, działa w cieniu. Stworzyli oni tajne pola walki, na których najlepsi wojownicy walczą o chwałę, pieniądze i przetrwanie”.
Stwórz swój idealny build z ponad 200 broni i setek akcesoriów. Cały arsenał, od starych klasyków po unikaty, zbudowany przez lata w Escape from Tarkov, jest teraz do Twojej dyspozycji - dostosuj go w najdrobniejszych szczegółach.
Weź udział w meczach rankingowych i zostań legendarnym gladiatorem Areny. Sprawdź swoje umiejętności w turniejach lub oglądaj najlepszych z najlepszych w profesjonalnych transmisjach ligowych Arena Cup Series.