Escape The Charon
Obiekt odkryto na pustyni na umierającej planecie na krańcu galaktyki. Kiedy zespół archeologów odkopał monolit, jego nieznane hieroglify przyprawiły o dreszcze – czy może to być dzieło starożytnych? Poprosili o pomoc Andreę West i jej zespół na stacji kosmicznej Charon, aby odkryć tajemnicę jej pochodzenia.
James West pilotował swój statek na Ziemię, aby udać się na bardzo potrzebny urlop. „Wiadomość otrzymana od Andrei” – zadzwonił komputer. Włączył urządzenie Neural Link i uśmiechnął się, otwierając wiadomość.