Dziedzictwo Konnersportu zostaje wystawione na próbę, gdyż pewne dramatyczne wydarzenie doprowadza zespół do chaosu. Czy zdołasz stawić czoła przeciwnościom i w końcu powalczyć o mistrzostwo świata?
Po raz pierwszy możesz rozszerzyć swoje przygody z Konnersportem na inne tryby gry. Po ukończeniu „Drogi do sławy” przejdź do trybu kariery kierowcy lub Mój zespół.