Fall Guys
Dołącz do wieloosobowej gry typu Królewska Impreza z Fall Guys i zostań najlepszą fasolką, która zdobędzie koronę. Wskocz do Blunderdome, by zagrać w darmową platformówkę z megawysokim stężenie chaosu i dobrej zabawy.