Fallout 4
Jako jedyna osoba, która ocalała z Krypty 111, rób, co tylko chcesz w olbrzymim, otwartym świecie Wspólnoty wypełnionym setkami miejsc, postaci i zadań. Witaj w domu w grze Fallout 4 od Bethesda Game Studios, nagradzanych twórców The Elder Scrolls V: Skyrim.
Bethesda Game Studios, nagradzani twórcy Fallouta 76 i The Elder Scrolls V: Skyrim, zapraszają do ambitnego, otwartego świata Fallouta 4. Rób, co tylko chcesz we Wspólnocie wypełnionej setkami miejsc, postaci i zadań.
Doświadcz ekscytującej pierwszo- lub trzecioosobowej walki dzięki dynamicznemu systemowi wspomagania celowania Vault-Tec, czyli V.A.T.S., który zapewni ci taktyczną przewagę (i kinową rzeź na ekranie!).