Far Cry 6 – Bezpłatna wersja próbna
Wkrocz do ekscytującego świata współczesnej wojny partyzanckiej, w której twoim celem będzie zniszczenie reżimu Antóna Castillo. Far Cry to przede wszystkim zapierające dech w piersiach widoki, brutalne strzelaniny i mnóstwo innych, niesamowitych elementów rozgrywki. Po zakupie pełnej wersji gry można kontynuować przygodę, zostaną do niej przeniesione wszystkie dokonane postępy.
Witajcie na wyspie Yara – tropikalnym raju, w którym zatrzymał się czas. Dyktator Antón Castillo chce za wszelką cenę przywrócić dawną wielkość swego kraju, a jego syn Diego podąża jego krwawą ścieżką. Ich okrutne rządy doprowadziły do wybuchu rewolucji.