Pagan Min zachowuje spokój i opanowanie, ale pod tym płaszczykiem czai się jego bezlitosny gniew. Poznaj jego umysł i zmierz się ze swoimi wewnętrznymi demonami dzięki epizodowi DLC, jakiego jeszcze nie było. Odkryj historię tego klasycznego złoczyńcy, odwiedzając wyjątkowe miejsca w wypaczonej wersji Kyratu, aby zbierać klucze i uciec z własnego umysłu w rozgrywce opartej na zasadzie „giń i próbuj od nowa”.