– Weź udział w nowej, zakręconej przygodzie, w której wcielisz się w Vaasa, Pagan Mina i Josepha Seeda.
– Każde DLC zawiera nowy otwarty świat będący odzwierciedleniem umysłu każdego z tych złoczyńców.