Wskocz do busa bojowego, by odkrywać zróżnicowane ekosystemy własnego świata: od relaksującej oazy w Suchej Dolinie, przez ośnieżone szczyty Mroźnych Ziem, aż po czarującą dżunglę Zaginionych Wysp. Jednak zachowaj ostrożność, ponieważ po drodze możesz napotkać mroczne siły, które zamieszkują te krainy!