Rocket Racing
Twórcy Rocket League przedstawiają Rocket Racing, naddźwiękową wyścigówkę, która pozwala ci driftować, latać i razem ze znajomymi cieszyć się jazdą po stale rosnącej liczbie torów.
Wejdź do rakietowego samochodu i wystaw swoje umiejętności na próbę! Rozpocznij szalony lot przez trasę usianą przeszkodami, znajduj skróty i odbijaj się od ścian, aby poszybować nad rywalami. Walcz o nowy światowy rekord toru w Speed Run lub awansuj w rankingu w Wyścigach rankingowych i odblokowuj nowe tory.
Dzięki współdzielonej między Rocket League i Fortnite szafce na pojazdy, możesz używać tych samych samochodów w obu tytułach. Spersonalizuj pojazd i ścigaj się bez ograniczeń – już dziś zagraj w Rocket Racing w Fortnite za darmo!