Unreal Editor dla Fortnite
Miliony graczy odwiedzają Fortnite, aby uzyskać dostęp do stale rosnącej biblioteki gier od niezależnych deweloperów i profesjonalnych studiów. Znajdziesz tu gry akcji, gry survivalowe, społecznościowe gry fabularne, horrory i wiele innych. UEFN zapewnia dostęp do wszystkiego, czego potrzebujesz, aby stworzyć swoją grę w Fortnite.
Dzięki UEFN moc silnika Unreal Engine jest bardziej przystępna niż kiedykolwiek. Uzyskaj dostęp do wielu sprawdzonych narzędzi i przepływów pracy Unreal Engine, z którymi opracujesz oświetlenie, efekty wizualne i animacje, stworzysz różne światy i nie tylko. W UEFN znajdziesz też gotowe mechaniki rozgrywki, trybu wieloosobowego i systemu zaplecza.
Wydanie produktu w Fortnite umożliwia globalną dystrybucję na wielu platformach – PC, urządzeniach mobilnych i konsolach. Wszystko w jednym, prostym kroku. Znajomi mogą odkryć twoją grę i dołączyć do niej razem z poziomu ekranu „Odkrywaj" w Fortnite – wystarczy kilka kliknięć.