From Dust
Graj w piaskownicy jednej z najbardziej zaawansowanych symulacji natury w trybie rzeczywistym, gdzie wszystko, co widzisz i z czym wchodzisz w interakcje, dynamicznie się zmienia, ciągle dostarczając Ci nowych wrażeń.
Eksploruj 13 zapierających dech terytoriów podczas dynamicznej rozgrywki. Zapanuj nad siłami natury na tajemniczym archipelagu i pomóż prymitywnemu plemieniu odzyskać utracone moce ich przodków.
Karta graficzna z 256 MB zgodna z DirectX 9.0c obsługująca technologię Shader Model 3.0 lub nowszą (* zobacz listę obsługiwanych kart graficznych)