Frostpunk 2
Odkryj survivalową grę z miastem w roli głównej, która rozgrywa się 30 lat po apokaliptycznej zamieci. Zdewastowała ona Ziemię i zmieniła nasz świat w surowe, lodowe pustkowie. W grze Frostpunk 2 musisz stawić czoła nowemu śmiertelnemu zagrożeniu – ludzkiej naturze i jej niena...
Frostpunk 2 to gra, która wynosi gatunek city survival na nowy poziom. Obejmij funkcję Stewarda i przeprowadź swoje miasto przez kaskadę kryzysów rozgrywających się w postapokaliptycznym, przysypanym śniegiem świecie. Buduj dzielnice, nadzoruj ich łańcuchy dostaw i potrzeb. Próbuj lawirować pomiędzy narastającymi konfliktami społecznymi, a także interesami frakcji, które zamieszkują twoje miasto. Tylko ty możesz poprowadzić mieszkańców swojej metropolii ku niepewnej przyszłości.
Światem rządzi niekończąca się zima, dlatego dalsze rozbudowywanie miasta pozostaje jedyną nadzieją na przetrwanie ludzkości. Aby rosnąć, metropolia potrzebuje zasobów, takich jak węgiel czy ropa naftowa, tak samo jak jej mieszkańcy potrzebują jedzenia i ciepła. We Frostpunk 2 twoim zadaniem jest opanowanie tego łańcucha potrzeb i dostaw.
Z czasem, konieczne okaże się zbudowanie miejsc takich jak Ratusz albo Instytut Badawczy. W tych budynkach będziesz czuwać, aby prawa i projekty zmierzały w pożądanym kierunku.
Liczba mieszkańców miasta stale rośnie, sprawiając że zarządzanie nimi i zaspokajanie ich potrzeb staje się coraz trudniejsze. Jako Steward musisz stale manewrować pomiędzy interesami różnych wpływowych grup zamieszkujących twoje miasto.
Instytut Badawczy jest miejscem, gdzie wykuwasz przyszłość swojego miasta. Każdy nowy projekt musi być powierzony frakcji, co zmusza cię do lawirowania i formowania aliansów.
Frostpunk 2 zabiera cię w wielorozdziałową fabularną podróż przez mroźne pustkowia. Trwająca tak długo, póki żyje Steward kampania pozwoli ci poczuć ciężar przywództwa oraz odpowiedzialności za tysiące żyć pod twoją pieczą. Tymczasem tryb sandboxowy pod nazwą Utopia Builder pozostawia ci przestrzeń na liczne społeczne i infrastrukturalne eksperymenty.