Fuga: Melodies of Steel
„Musimy walczyć! Jeśli się poddamy, wszyscy, których kochamy, zostaną nam odebrani!” Pewnej pamiętnej nocy spokojna wioska zostaje pogrążona w ogniu wojny. Grupa zdeterminowanych by ocalić swoje rodziny dzieci, wsiada do ogromnego czołgu i rozpoczyna kontrofensywę!