Galactic Civilizations IV: Supernova
Zostań przywódcą gatunku międzygwiezdnego na początku swojego rozwoju i pokieruj kolonizacją nowych światów, twórz nowe rodzaje statków kosmicznych i tocz wojny w celu zapewnienia swojej cywilizacji przetrwania we wrogo nastawionym wszechświecie.
Zarządzaj dowolną liczbą światów dzięki podziałowi na świat Jądra (Core World) i kolonie (Colony). Gra w stylu „tall” jest opłacalna, jeśli połączmy wiele kolonii (Colonies) z jedynie kilkoma światami Jądra (Core World), gdyż znacznie zwiększy to produkcję zasobów. Z drugiej strony gra w stylu „super-wide” oznacza ręczne ulepszanie i rozwijanie wielu planet niższej klasy.
Daj ponieść się swojej kreatywności i stwórz potężne floty dzięki funkcji projektowania statków (Ship Designer), która pozwala tworzyć i dostosowywać własne międzygwiezdne statki kosmiczne. Teraz gracze mogą zbudować flotę, która będzie idealnie pasować do ich strategii i stylu gry dzięki szerokiej gamie opcji kadłubów, broni, silników i nie tylko.
Galactic Civilizations IV cieszy się wieloma możliwościami strategicznymi, oferując opcje konfiguracji, które pozwalają graczom ustalić dowolny czas trwania rozgrywki, od godziny do kilku miesięcy. Stwórz lub zagraj cywilizacją z potężnymi zdolnościami dyplomatycznymi i kulturowymi albo wybierz drogę krwiożerczego gatunku, który pragnie rozprzestrzenić się na wszystkie światy we wszechświecie. Galactic Civilizations oferuje niemal nieskończony wachlarz opcji, dzięki którym każdy gracz znajdzie coś dla siebie.
Krwawy podbój wrogów nie stanowi jedynej drogi do zwycięstwa. Oświeć galaktykę silnymi wpływami swojej kultury, ostrożnie stąpaj po zdradzieckich wodach dyplomacji w celu zjednoczenia wrogów pod swoim przywództwem lub zdobądź prestiżowe zwycięstwo (Prestige Victory) poprzez trudne wyzwania galaktyczne (Galactic Challenges).