Gangsters Way
Gangsters Way to dynamiczna, pełna adrenaliny gra walki z perspektywy trzeciej osoby, w której wcielasz się w ulicznego gangstera Johna Browna, który walczy z mafią i zdobywa szacunek — oraz miejsce w przestępczym półświatku — za pomocą pięści i krwi.
John Brown to samotny uliczny bandyta, który nigdy nie przejmował się prawem. Dlatego nie bał się spotkać Victora „Fanga” Lorenza — bezwzględnego i potężnego bossa mafii. Za swoją śmiałość John znalazł się w wystawnej sali posiadłości mafii, twarzą w twarz z człowiekiem, który pstryknięciem palców decyduje o losie.
Dla wielu byłby to koniec drogi. Ale Lorenzo, pod wrażeniem umiejętności walki Johna, oferuje mu inną ścieżkę: pokonaj najlepszych wojowników mafii, a on dostanie szansę dołączenia do rodziny. Ponieś porażkę — a umrze jak wszyscy inni.
Czy John poradzi sobie z falą elitarnych osiłków sam, czy też jest przeznaczony do zgnicia w nieoznakowanym grobie? Wynik jest w twoich rękach.
Gangsters Way oferuje hardcorową walkę wręcz inspirowaną brutalnymi bójkami ulicznymi. Staniesz do walki z wieloma wrogami sam, a żeby przetrwać, będziesz musiał wykorzystać każdy ruch z arsenału ulicznego wojownika. Łącz potężne kombinacje, unikaj z klasą i wyprowadzaj śmiercionośne ataki specjalne, aby pokonać wrogów jednego po drugim.
To nie jest zwykła walka — to droga wojownika. A jeśli chcesz iść do końca, musisz udowodnić, że nie jesteś tylko utalentowany... Jesteś najlepszy.