Geneforge 1 - Mutagen
Geneforge 1 - Mutagen to wyjątkowa, prawdziwie otwarta przygoda fantasy w osobliwym, nowym świecie. Należysz do Shapers, czarodziejów obdarzonych niezwykłą mocą kreacji życia. Potrzebne jest Ci narzędzie, pułapka lub armia? Możesz je przywołać. Stwarzasz potężne bestie, które są Tobie całkowicie posłuszne. Zazwyczaj.
Geneforge 1 - Mutagen oferuje niezrównaną swobodę rozgrywki. Posłuż się magią lub swoimi zabójczymi zwierzęcymi towarzyszami, by zmiażdżyć wrogów. Albo ucieknij się do fortelu, dyplomacji lub ukrycia, by ukończyć grę, nie atakując przeciwnika. Wybierz spośród szeregu zwaśnionych frakcji lub zniszcz wszystkie. Pokonaj końcowego bossa lub zmień strony i dołącz do niego. Walcz w pojedynkę za pomocą ostrzy, pocisków lub magii, albo stwórz własną armię zmutowanych potworów.
Geneforge to pełna rozmachu przygoda fantasy z ponad 80 obszarami do przemierzenia, 50+ godzinami rozgrywki i niezrównaną regrywalnością. Wybieraj spośród dziesiątek umiejętności, zdolności oraz zwierzęcych towarzyszy i odkryj multum odmiennych zakończeń. Odnajdź setki magicznych artefaktów, w tym takie zupełnie osobliwe. Rozpoczął się wyścig po utraconą, obłąkańczą naukę Shapers. Kto w nim zwycięży? To zależy od Ciebie.