Ghostrunner 2 – przepustka sezonowa
Najlepsze, rozszerzone doświadczenie Ghostrunner 2 łącznie z całą popremierową zawartością DLC. Przepustka sezonowa Ghostrunner 2 obejmuje 4 pakiety kosmetyczne DLC i jeden niezrównany tryb gry.
Każdy pakiet kosmetyczny zawiera 3 skórki miecza, 3 skórki dłoni i 1 skórkę motocykla. Razem to 28 wyjątkowych skórek! Kup przepustkę sezonową teraz i zdobądź taniej wszystkie popremierowe dodatki DLC dla gry Ghostrunner 2!