Harry Potter: Quidditch Champions
Wersja dostępna w Epic Games Store będzie obsługiwała osiągnięcia. Spodziewamy się, że funkcja ta zostanie zaimplementowana w najbliższych dniach. Dziękujemy za cierpliwość podczas naszych przygotowań do jej wprowadzenia.Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w magicznym świecie Quidditcha, grając w pojedynkę lub dzieląc rozgrywkę ze znajomymi i rodziną. Trzymaj swój skarbiec Gringotta zamknięty, ponieważ nie ma tu mikropłatności!
Podbij przestworza na jednej z klasycznych pozycji – ścigający, szukający, obrońca, lub pałkarz, każda z własnym stylem gry. Szybuj po legendarnych boiskach Quidditcha oraz na mapach przedstawiających nigdy wcześniej niewidziane obszary czarodziejskiego świata.
Tryb kariery: Od podwórkowych rozgrywek w Norze Weasley'ów po starcia o wysoką stawkę na Pucharze Mistrzostw Świata w Quidditchu – osiągnij mistrzostwo w pojedynkę lub w trybie współpracy online z drużynami składającymi się z maksymalnie 3 znajomych.
Gracz na gracza: Przetestuj swoje umiejętności w konkurencyjnych meczach online z innymi drużynami Quidditcha.
Graj sobą lub jako kultowa postać z Harry'ego Pottera: opcje kosmetyczne modyfikowania i klasyczne postaci pozwalają wyrazić swoją osobowość w grze.