Poznaj rozległy, tętniący życiem świat, przemierzany przez straszliwe maszyny i usiany ruinami, które pozostały po dawno zaginionej cywilizacji – wszystko z nową, oszałamiającą grafiką i nowymi funkcjami na PC.
Chwyć za łuk i włócznię jako Aloy, młoda łowczyni maszyn będąca wyrzutkiem swojego plemienia. Odkryj prawdę o tajemniczym świecie i swoim pochodzeniu – rozszyfruj zagadkę własnego przeznaczenia: jak ocalić Ziemię przed nadchodzącą zagładą. Podczas swojej podróży Aloy pozna wiele różnych plemion, gwarnych osad oraz interesujących postaci i towarzyszy.
³Aby w pełni skorzystać z funkcji kontrolera, wymagane jest połączenie przewodowe.