Ten pakiet zabierze miłośników salonów gier w podróż do czasów świetności 8-bitowców! Wystrój piwnicy i profil Unleashed w pikselowym stylu retro oczarują wszystkich – nawet urodzonych w tym tysiącleciu.
Każdy, kto spędzał niezliczone godziny w salonach gier z monetami, dżojstikami i wielkimi pikselami, doceni pakiet, dzięki któremu może odtworzyć tamten klimat w swojej piwnicy. Piękne czasy niskiej rozdzielczości i zabawy na najwyższym poziomie! Ośmiobitowe elementy i dekoracje w stylu retro odmienią twoją piwnicę, nadając jej klimat lat 80., który oczaruje wszystkich, nawet urodzonych w tym tysiącleciu.
Czas ozdobić ściany, podłogę, drzwi i kanapę elementami oldschoolowego klimatu gier wideo, pokazując przeciwnikom, jak się ścigać w ponadczasowym środowisku.
To jeszcze nie wszystko: pakiet zawiera 3 wyjątkowe elementy do profilu Unleashed z dedykowaną ikoną, znaczkiem i tłem! Nowy dodatek Retro Game Customization Pack już stał się klasykiem.