Równie piękny, zwinny i potężny co postać ze Street Fighter, na podstawie której go stworzono, samochód Chun-Li jest gotowy, aby wjechać na tor. Choć to śmiertelny wróg M. Bisona, nie okazuje litości żadnym rywalom!
Samochód nawiązuje wyglądem do tradycyjnej chińskiej sukienki noszonej przez Chun-Li, z niebieską karoserią i złotymi detalami oraz słynnym podwójnym kokiem na bokach.
Chun-Li oznacza w języku chińskim „piękną wiosnę” i jazda z tym bolidem z pewnością wprowadzi Cię w pogodny nastrój! Dodaj go do kolekcji i popędź ku zwycięstwu!