I AM RIPPER
Jest rok 1988. W małym nadmorskim miasteczku w północno-zachodniej Anglii odkryto wiele ofiar jednego mordercy — co potwierdziły badania kryminalistyczne.
W trakcie gry podejmiesz kluczowe decyzje, które wpłyną na przebieg twojego śledztwa.