Japanese Drift Master
Odkryj legendarną japońską kulturę samochodową w JDM: Japanese Drift Master! Pokonuj wymagające trasy, dzięki dopracowanej fizyce osadzonej w gatunku simcade, zanurz się w fabule mangi i odkrywaj otwarty świat inspirowany prawdziwymi lokacjami.
JDM: Japanese Drift Master łączy realistyczną fizykę jazdy nabudowaną elementami arcade, w którą z przyjemnością zagrasz zarówno na kontrolerze, jak i na profesjonalnym sprzęcie sim-racingowym. Przemierzaj setki kilometrów dróg w otwartym świecie, po drodze biorąc udział w wydarzeniach fabularnych oraz wykonując zadania poboczne. Szlifuj swoje umiejętności driftu, doskonal prędkość, podejmuj wyzwania i poczuj dreszcz autentycznych japońskich wyścigów ulicznych.
Zanurz się w klimacie Japonii podróżując po fikcyjnej prefekturze Guntama, inspirowanej regionem Honshu. Czeka na Ciebie ponad 250 km oszałamiających wizualnie dróg. Odkrywaj pocztówkowe krajobrazy, lawirując pomiędzy ruchem ulicznym, jeżdżąc w dynamicznej pogodzie i z systemem cyklu dnia i nocy. Rzuć wyzwanie swoim umiejętnościom na krętych górskich przełęczach lub driftuj po barwnych ulicach miast, pełnych jarzących się neonów nocą.
Świat JDM nie byłby kompletny bez lakierni, w której możesz przerobić swój samochód w prawdziwie japońskim stylu! Udaj się do sklepu tuningowego, aby odblokować pełny potencjał pojazdów nabytych u dealera. Wybieraj spośród ponad 30 licencjonowanych pojazdów, w tym kultowych marek, takich jak Mazda, Nissan czy Subaru.
Poznaj historię obcokrajowca, który pragnie zdobyć uznanie na japońskiej scenie driftowej. Rywalizuj z najlepszymi ścigantami w okolicy w ponad 40 narracyjnych wydarzeniach i doskonal swoje umiejętności poprzez liczne misje poboczne. Przeżyj tę podróż dzięki ręcznie narysowanym stronom mangi, nadającym grze unikalnego i artystycznego charakteru.